dags att packa då .. !

måste packa nu .. ! oh my vad jobbigt, men tyvärr så måste jag eftersom jag ska åka till åland imorgon med älskade anna och ven de la :D <3 fan va kul vi kommer ha ! åker imorgon klockan 9 härifrån älta, sen till centralen, och sedan därifrån till kapellskär (?) och sen till båten :)

idag har jag hunnit med massa grejer, varit i skarpnäck, tyresö och sickla ! nu är jag supertrött :o

kollade nyss mina skriftliga omdömen.. haha, vad ska man tycka om dem ?! hmm.. stark i bild och slöjd, men lite svagare i engelska och franska ? språk kanske inte är min grej ? haha, man kan ju inte vara bäst på allt ;) hehe..

aja, nu måste jag faktiskt packa så jag kan gå och lägga mig! måste få lite sömn iallafall !

vi hörs imorgon kära människor !

puss puss !

Kommentarer
Postat av: ALEX to the ANDRA

hahah bästa i skolan när emely sa massa grejer sen sa jag massa grejer :P hahah du fattar ;) gonna miss u hun ! love yaa <33333

2010-04-02 @ 00:50:15
Postat av: linnea

ja hahhahahahahhahaha ! <3333

2010-04-08 @ 19:08:17
URL: http://linneawallens.blogg.se/

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0