det värsta jag någonsin har varit med om..

herre min skapare ! man va ju fan tvungen att gå i en fucking halvtimme för att komma till den där "brasan" som i princip var lite pinnar och tidningar, med osociala människor ! och sen när jag och emely ska gå där ifrån så säger emely "vi tar den här vägen, det är lättare att gå och det går snabbare" A DET TOG 25 MINUTER OCH MAN VA FAN TVUNGEN ATT KLÄTTRA OCH KRYPA SIG IGENOM DEN DÄR KOLSVARTA SKOGEN ! det värsta jag varit med om !

tillslut kom vi iallafall till busshållplatsen vid hästhagen.. jaja, nu är jag hemma iallfall och jag älskar fortfarande emely fast hon är myttare och inte kan tänka :) <3

imorrn är det begravning då.. det kommer bli jobbigt, men det är klart jag vill ta ett sista farväl till min faster..

nu ska jag ner och duscha efter den trevliga skogsvandringen !

pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0