Jay Sean: Do you remember ? "aa" så gör man inte det ;pPpPppPp

bli medlem i min och vende's grupp här på facebook! hehehe..

nu ska jag gå och lägga mig, och det ska bli sååå sköönt ! det känns som det har varit en tuff dag idag ! haha, att dansa med 8E (och min klass) kan man ju tycka olika om.. jag kan ju säga att det är inget jag längtar tillbaka till ! haha :( jag har varit trött hela dagen, men det kan bero på att min pollenallergi börjar komma fram nu, för jag hostar och nyser hela tiden. inte najs :(

good night and sleep well !
puss ♥


Kommentarer
Postat av: liza

har vi något gemensamt :) <3333

2010-04-22 @ 13:37:15

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0