SHÄÄÄÄÄÄÄNISH ! :D

Alexandra här dåee ! , jag gästbloggar åt linnea för jag och emely färgar linneas underbara tjocka hår just nu ! hon ska joina min klubb och bli brownie, ME LIKE ! linnea va lika knasig som alltid i skolan.. suck..! efter skolan åkte vi till sickla och köpte 2 blonda hårfärger och sen en vanlig brun och en annan mörkblond (typ) kosta typ 400 späänn ! abooo ! , nu är det dags att sätta i linneas sista färg ! :D

så ser det ut just nu,  GINGER !
dags att sätta in det riktiga bruna färgen :)

keep it G
-Alexandra


Kommentarer
Postat av: jossiii :)

du borde ha den färgen :P<33

2010-04-27 @ 19:17:05
Postat av: Anna

HAAHAHAHAHHA RÖD TOTT :D

2010-04-27 @ 19:59:05
URL: http://annaegustafsson.blogg.se/

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0