shit vilken jobbig dag!

jag har verkligen inte haft en endaste ledig stund idag på heeeela dagen ?! först gick jag ju i skolan då, fram till halv fyra, sedan åkte jag till nacka forum och gick runt där i allafall 2 timmar, sedan har jag tränat och kom hemvid halv tio ! jag har alltså haft fullt upp i 13 timmar ! herregud ! jag är lite impad av mig själv.. mjao !

haha måste berätta en sak..
vi ska ju ha redovisning på engelska om praoen vi var på, och jag vill verkligen inte göra det, för jag hatar att stå inför grupp och få alla blickar på mig.. menmen, jag sa till mamma att om jag får 500 :- så gör jag det. "ja okej, då säger vi så!" säger hon då :o hahah.. så nu måste jag alltså göra det ?! fuck..

nu ska jag iallafall kolla på Bröllopsfotografen, för det blev ju den andra filmen igår ! vi hörs nog inte mer ikväll.

puss och godnatt alla sötnosar ♥







Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0