TUMMEN UPP / TUMMEN NER- LISTA !



- På att sommaren börja närma sig!
ska bli sååå skönt att bara ligga på stranden och sola och vara ute i det varma fina vädret ! och jag längtar ju självklart till alla härliga kvällar med tjejerna också !

- Kläder och skor !
allt nytt som kommer hela tiden ! vill bara ha pengar och köpa allt som finns !


- Att jag snart gör hårförlängning for real !
ska nog fläta fast det ! fast linnys hår blev ju hur fint som helst, med keratin-pluppar, men jag vill fläta i think !

- Musik!
Musik är det bästa som finns, vad är man utan musik ? finns det människor som inte lyssnar på musik ? don't think so !



- Att jag inte får mina skor från H&M!

har de glömt bort mig eller ? "besked i nästa leverans" jaha ? när kommer nästa leverans då ? det skickade dem i februari ? hallå, april är snart slut ?!

- Att jag är pank!
jag är alltid pank, jag har i princip aldrig pengar ! fick ca 2500 kr i födelsedagspresent, och nu är ALLT slut ?! vad gör jag med mina pengar egentligen ?

- På April som är en så konstig månad !
ena dagen är det 15 plusgrader, och andra dagen snöar det ?! så när jag bestämmer mig för att ha ballerinaskor kvällen innan för det var varmt den dagen, måste jag ändra hela planen nästa morgon för då är det snö ?!

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0