vila i frid morfar ♥

tills 4 april runt 22-tiden orkade du, men sen orkade du inte längre, men du har varit stark, du var väldigt stark att hålla dig levande i en vecka, fast du mådde väldigt dåligt. har massa minnen med dig, varje år jag och min bror och min syster var på landet i almunge med dig och mormor, jag längtade alltid efter att få komma dit varje sommar. du har varit stark. kommer sakna dig morfar..

men det var nog skönt för han, man får ju tänka så.. han kan inte ha mått så bra..

du kommer alltid finnas i mitt hjärta morfar ♥




Kommentarer
Postat av: jossii

stackars dig :(<33

2010-04-07 @ 18:17:05
Postat av: linnea

tack det är lungt ! <3

2010-04-07 @ 20:04:13
URL: http://linneawallens.blogg.se/

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0