asrolig kväll hos vendela igår !

oooorkar verkligen inte lägga upp bilderna nu, ni kan få dom imorrn. har inte tid nu heller, ska kolla på SATC ! hehe...

men igår: drama, skratt, dans, mat, roliga cheyer och några som inte hade måtta med sig ! haha...

ungefär så :)

idag så har jag i princip sovit hela dagen, hur skönt som helst ! sen träffade jag linny, emely och emma en liten stund på kvällen :)

vi hörs sen, puss !

(btw, har jag blivit länkad någonstans ? min statistik ökade hastigt idag/igår, men tack isåfall, haha !)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag läser din blogg varje dag:) tycker om den jätte mycket:)hoppas du lägger upp bilderna imorgon!:D kramar!


Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0