blöt kväll i stan..

haha jag och linny hade inget att göra så vi åkte in till stan och träffade lino, daniel och några mer jag inte vet vilka det är. vi satt på donken ettag och sen åkte de andra hem förutom daniel och lino och av någon anledning hamnade vi vid en fontän som inte var någon bra idé.. ja ni lär väl fatta vad som hände? vattenkrig såklart..

så självklart kommer man hem dyngsur och typ luktar bajs för vattnet i den där grejen va inte fräscht :o fyfan !
men aja, kul va det iallafall haha !

sen skulle jag sova hos linny men hennes syrra är på besök från london så fick typ inte plats :(

men nu får ni lite bilder från vendela jag lovade häromdagen :)

puss !




























Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0