ont i fötterna !

har gått runt på ung08 heela dagen från 1 till halv tio ! heelt slut i fötterna och i benen, mina fötter är som två stora blåsor typ, inte najs ! :o

ganska kul på ung08, kul att se alla småfjortisar ! varje gång jag ser nån så tänker jag " finns det fortfarande fjortisar, är inte den trenden över? små p12 med toffsar på benen?" men nej det är klart den inte är, när folk i min ålder har mognat (de flesta iallafall) så är det klart att de som är ett par år yngre måste ta över, haha ! ;)

men efter ettag med allt springade till lizas och linnys "killar" blev det lite jobbigt och fick ont i fötterna somsagt, eftersom jag valde de värsta skavsårsskorna jag kunde ha valt av alla mina ballerinas. :(

jaja, nu ska jag kolla SATC som vanligt dårå, är på säsong 3 nu ;)

pusss ♥


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0