skola om 3 dagar..

faan vad jag blir deppig när jag tänker på det ! orkar inte skolan, speciellt inte terminen som kommer eftersom det är dom betygen vi får nu som vi söker in till gymnasiet med.. suck! det gäller att ligga i hårt..

och från och med måndag ska jag träna minst tre ggr i veckan ! har inte tränat en endaste gång på hela lovet ! :o vilken latmask jag är.. men lov är ju lov och då är det lov från träning också tycker jag haha ! fu anna om du inte hänger med och tränar varje gång :D

jaja, nog pratat om tråkigheter. ;) imorrn vid den här tiden sitter vi antaligen och kollar på Vampires Suck ! har hört att det är en parodi på Twilight och så undrar man ju om den är bra om man inte har sett twilight haha ! har inte sett twilight och kommer aaldrig göra det heller. usch, hatar sånna filmer ! :o

nu ska jag kolla på SATC 2 !

puss på er ! ♥



Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0