the voice ! OCH VENDELAS FÖDELSEDAG !

idag var jag på the voice med tjejerna ! och innan det firade vi vendela med tårta i humlan ! hur mysigt som helst ! dock så råkade jag spruta grädde över hela mig, haha ! GRATTIS VENDELA ÄLSKLING !

sen gick vi till kungsan, det va lite segt i början när vi typ satt i sergeluppgången, vi skulle typ vänta på linny och liza och några killar och sen satt vi kvar där ?! då kändes det som "vill åka hem nu" typ.. men sen gick vi tillbaka till kungsan och trängde oss ganska långt fram i publiken men va sååå jääävla lökigt så kunde inte stå kvar :O shit asså !

sen när the voice tog slut blev det fan roligast! drev med folk och vi låtsades att emely var utvecklingsstörd ! ahhaha fan va kul det va iallafall ! äntligen är ung08 slut... !

nu ligger jag i sängen nyduschad (varför tar det alltid år för mig att skriva "duscha"?) och trött !

imorrn smäller det, hehe !

puss ♥
(bilder från humlan kanske ni får senare ;) )

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0