trevlig dag !

gick ju i skolan i typ 45 min och fick reda på schema, skåp osv. sen åkte jag, vendela, anna och liny till först hammarby sjöstad och sen till stan för att köpa löshår till anna och sen fika. vi satt på espresso house i 4 timmar ! haha, vi bara pratade och pratade och tiden bara rann iväg :o men trevligt va det !

sen åkte jag hem till vendela och va där ettag och sen gick vi till anna :) btw, hennes hår blev jättefint!

imorgon har vi "klassens dag" och vi ska leka lekar i klassrummet medans typ alla andra klasser ska bowla eller gå på bio typ ? tror dom att vi är typ 5 år eller ? :o

jaja, vi hörs imorgon godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0