aj min svanskota!

jag ramlade rakt på svanskotan när jag skulle gå hem från linny :( det bara värker nu! ajajaj.. ramlade igår också hahaha hatar vintern!

jag och linny hade deeptalk om träning.. jag måste verkligen börja träna igen! kommer ni ihåg när jag skrev i bloggen typ varje dag att jag och anna skulle träna? det märktes verkligen på mig att träningen gjorde nytta men nu är allt borta och jag ser ut precis som jag gjorde innan :( hatar mig själv!
nu efter jul ska jag verkligen börja träna som en galning och ska sluta äta så onyttigt.

nu ska jag kolla på nån film och sen sova :D vi hörs !
puss ♥



det här är mitt mål! nej jag skoja bara, haha ;)

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0