inga julkänslor

det är jul om ca en vecka, och jag har inga julkänslor överhuvudtaget.. ganska trist faktiskt.
det blev ju lite konstigt när jag va i egypten nu oxå. man ba: aa det är andra advent idag, och jag ligger och steker i en solstol ? haha ;) det känns inte alls som att det är jul när som helst.. jag har inte ens önskat mig nått och har inte tänkt ut några julklappar heller ?
känner att de närmsta dagarna kommer bli kaos.

nog om det.

angående terroristattacken:
det ända jag egentligen tycker och vill säga är att det är onödigt att provocera som den här konstnären har gjort, med de här rondellhundarna.. han hade ju avbildat mohammed på en av dem eller va det va.. och så tycker jag det är väldigt onödigt att spränga sig själv för den saken.

nu hade jag tänkt sova. är helt slut!
vi hörs imorgon :) puss ! ♥




Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0