2010

Nu tänker jag behålla den här bloggen, på riktigt !

tänker göra en lista på vad jag har gjort under 2009, som har vart ett hur bra år som helst ;)

- Träffat massa nya kompisar

- haft kul på ett sätt som 14:åringar inte ska ha kul på !

- skämt ut mig

- blivit kläd och sko- galen (mer än 2008 iaf)

- misstag

- hela min väska blev baxad ?!

- tappat kontakten med några

- har haft crazy night's med de bästa !

- vart på en klubbfest :s

- ändrat mig, mest på utseéndet

- piercat mig i tungan

- färgat håret från nästan vitt till svart

osv, osv..

bilder från nyår får ni lite senare, maybe ;)


jag och linny !
jag och linny ;)<3

L & A !<3

just me !


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0