har inte orkat blogga !

hej !

ligger i min säng nu och äter vindruvor och jordgubbar ;)
har verkligen inte orkat blogga, eller överhuvudtaget sitta vid datorn.

men en liten sammanfattning om bålsta:
anna lade sig i fågelbajs två ggr, badade med en orm och trodde det var jag som pillade på hennes hals, haha ! hon fick en fästing och det ramlade ner en stor spindel i våran säng när vi ligger och kollar på film. annars va allt bra :)

dom senaste dagarna här i älta så har vi verkligen inte gjort någonting. finns inget att göra :O
på dagarna har vi varit i forum och jag har faktiskt köpt 4 tröjor ! ;) ni ska få se dem imorgon eller nått. när det är sån här rea så måste man ju passa på ! ;) mina skor som jag har väntat på i ett halvår från H&M kom igår.. äntligen!

och min lilla älsklingsemely fyller år idag! (2/7)
grattis älskling, 15 år ! :D love ya ! ♥

nu ska jag kolla på SATC ;)
puss !



Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0