SVAR PÅ TAL BITCHES ! ;)

jag har inte sagt ett jävla piss om ditt utséende ? vet inte riktigt vem du menar om vem som väger 90 kilo om det är jag eller anna men för att bara säkerställa så kan jag säga att ingen av oss väger ens i närheten av 90 kilo.

så louise, jag har inte sagt ett piss om hur du ser ut så varför börjar du då hacka på mig ? när vi började bråka var det jag och anna som ifrågasatte ditt betéende, och när du inte kunde kontra med något om våran insida så började du säga at vi var kossor, horor, fula osv osv.. det är någon som är omoget.

och både du lollo och vi vet alla att du saknar oss så jävla mycket och skulle mer än gärna bli vänner med oss igen eftersom din tid med oss va den bästa i ditt liv ;)

i know you love me ;)



Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0