fryser..

har varit i drevan hela tiden efter skolan, kom hem för ca en timme sedan. och nu har jag suttit och lagt upp tre grejer på slojd.nu för då får jag antagligen VG i slöjd, haha :D

nu fryser jag som fan och måste plocka ihop smutstvätt på golvet och jag orkar verkligen inte !
jag har så mycket att tänka på, jag måste lämna min extraskåpnyckel till vaktmästaren och hämta en bild hos bruna (bildläraren) för jag har inte gjort klart den sista bilden.. ååh vad jobbigt :o

nu ska jag ner och äta tror jag, eller först ska jag somsagt plocka ihop kläder så mamma kan tvätta innan hon och syrran åker till grekland! vill också :(

JUSTE. spanien sket sig. finns inga platser på flyget hem till mig :(

pusss ♥




Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0