första dagen i skolan på tre veckor.. hur var det?

jag kan ju säga att praoen och en veckas höstlov var 100 gånger bättre.
jag tror inte någon har längtat efter skolan. usch, vill bara ha sommar och lov. det blev ju inte bättre av att vi fick tillbaka engelskaprovet vi gjorde innan lovet, och att jag bara fck G på det ? trodde det hade gått mycket bättre. men nej, tydligen inte. våran engelskalärare är rent ut sagt snål med betygen. det var många som bara fick G eller G+. men bättre det än IG iallafall, man får vara glad att man blev godkänd.

imorrn ska vi på bio, alla åttor skulle tydligen det. vi ska kolla på Boy A. bäst att kolla upp vad den handlar om så man inte förväntar sig något mer.

nu måste jag upp och äta nått lätt, små-åt lite hos emely, som jag är bra på att göra !


puss och ha en fin kväll.
(hoppas det kommer någon bra film på TV ikväll?)


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0