första dagen på café blåbär !

det tog ca en halvtimme för mig och linny att hitta vårat praoställe, vi virrade runt på fridhelmsplan !
men det var rätt okej när vi väl kom dit, vi fick iallafall inte diska hela dagarna, och det va asgod mat !
men ett minus var att linny förstörde kassan, och att man halkade runt som på skridskor i köket, hahah ! linny ramlade typ 5 gånger :D

nu sitter vi hemma hos alexandra, vi möttes på bussen, eftersom anna och alex praoar två stationer innan oss, på rådmansgatan, så vi lär väll åka hem tillsammans de kommande två veckorna :)

nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra, men jag är väldigt trött, eftersom man satt ner i tio minuter sammanlagt från 9-15 :o

men vi hörs, puss !♥


detta var den bästa bilden jag kunde hitta, men det är iallafall här vi jobbar !


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0