rättegång

idag var det rättegång, vill inte skriva här vad det gällde om och vad som hände, men jag var bara åhörare iallafall.
praoade själv idag :( för linny var på skol-dm. men jag gick därifrån 2 timmar tidigare iallafall, gick därifrån vid 1. så det va skönt. då mötte jag först alexandra och senare vendela vid slussen ! sedan åkte vi till nacka tingsrätt.

imorrn hoppas jag på att det blir SATS, om anna orkar och om hennes mamma har tid dvs. min mamma har ju "börjat" om man säger så, men först måste vi ha en intruduktion eller vad det heter, så man vet hur alla maskiner fungerar och hur man använder dem. det är ju alltid bra så att man inte får en sträckning eller så !

nu ska jag nog gå ner och titta lite på håkans bar, haha !
inga konstigheter... eller ?

puss !

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0