23 grader idag !

hej!
har inte bloggat något idag, har haft fullt upp. jag och alexandra gick hem till mig och hämtade träningskläder, sen åkte jag och emely och alexandra och satte oss på alexandras balkong och drack cola i det fiiina vädret vi hade idag ! (23 grader stod det att det var på våran termometer!!) iallafall, sen tog jag och alex samma buss från älta gård till träningen, fast jag skulle träna i sickla med anna och mamma och hon i åkeshov ! :)

medans jag och anna väntade på att mamma skulle komma, så gic vi in på ginatricot och jag hittade två snygga klänningar som mamma ska köpa imorgon åt mig ! en som jag ska ha på skolavslutningen och en mer vardaglig klänning !

...
därför har jag inte hunnit uppdatera !

nu ska jag göra lite svenska och sedan kolla på andra halvan av Slumdog Millionaire !

pusss !

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0