linny är största tönten + sexiga pic's

linny är en TÖNT ! hon väckte mig imorse genom att ringa med dolt nummer från vardagsrummet medans jag låg i hennes säng i rummet brevid.. sen svarade jag, då la hon på ?! TÖNT säger jag bara :D

kom nyss hem iaf. vi vaknade, klädde på oss och sminkade oss och så, sen ringde robin till linny 125559252 gånger och sa att vi skulle komma upp dit, så då gjorde vi det. vi satt och spela tv-spel och brevid oss satt han töntiga kompisar med stolar och plastpåsar på huvudet och lekte med någon leksak som tydligen såg ut som en strippstång och garvade som fan över det.. hur tråkigt kan man ha lixom ? haha.. :o

jaja.. nu ska jag hjälpa mamma och pappa att städa lite, när jag är klar framför datan förståss :D hehe

pussss!

lite bilder från igår hemma hos mig, hahah jag och linny har INGET liv för 5 öre















Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0