loppis

idag var det loppis hemma hos mig ! haha.. nej men linny, alexandra och anna tog vad de ville ha i mina tre kassar med massa kläder, fast det är fortfarande mycket kvar :)

skoldagen gick ovanligt snabbt kändes det som. iof så är det inga jobbiga lektioner på torsdagar så det är skönt :)


var nyss och följde anna och alex till bussen, skulle egentligen följt med alexandra men kände att jag verkligen inte orkade åka någonstans. vill bara ligga och sova känns det som :o

förresten, gud vilket fint väder det har varit idag ! har inte haft jacka på hela dagen för att det har varit så varmt !

jaja, vi hörs senare !
pusss



Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0