nacka forum

kom nyss hem och är astrött!

kan ju berätta att vi gjorde konditionstest idag, och jag och anna kom precis på gränsen till ig ! hahah.. bra där !

sen åkte jag, emely, anna och linny till forum och jag handlade överdelen till bikinin med nitar på (som jag la upp i ett tidigare inlägg) och emely köpte massa fina saker ! haha, emely glömde sin gamla tröja i omklädningsrummet på cubus ! :D och anna köpte världens finaste kilklackar!
linny åkte hem vid halv fem kanske, efter det gick jag, emely och anna och åt på Sandy's ! mums, är så himla gott där ! sen åkte vi hem :)

har vart en himla rolig dag kan jag säga ! haha.. imorrn ska jag antagligen köpa skorna från DinSko! läängtar !

aja, puss !


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0