nu kan jag berätta lite om dagen

orkade inte innan haha ! men har iallafall skickat iväg både engelskagrejen och svenska klassikerarbetet :) och har duchat ! känner mig som en människa igen ! :D

idag har jag tillbringat min dag i skolan då (som vanligt) och i sickla :) jag, alex, anna och linny (och liza ett kort tag också) har hämtat ut biljetter till Sex and the city 2 (som jag har längtat till sedan 2008!!), ätit på donken och kollat i affärer :)

jag har hittat ett par skor jag måste köpa ! dom är helt awesome på fötterna ! inte om man bara ser dom utan att man har på sig dom ! aaah..

yeah, hittade en bild på dem, fast som jag sa, de är 100 ggr snyggare på !



499:- på DinSko (finns i vitt också)

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0