nu kan jag och linny va brunetter tillsammans ! :D

har fixat HELA rummet nu. vet faktiskt inte om jag ska ha skrivbordet kvar eller inte.. men vi får se :) det är för mörkt nu att ta bilder.. det syns ingenting typ, bara knottrigt, men imorgon eller nått får ni väl se :)

hade tänkt att gå till skolan imorgon, hur jag än mår.. just nu är jag helt slut och att fara fram och tillbaka och bära massa grejer, dammsuga, plocka undan, sortera och allt jag nu har gjort har definitivt tagit på krafterna. kanske bara borde ha tagit det lungt idag.. menmen.

linsens hår blev hur fint som helst ! fast jag (och hon antar jag, det är ju linsen) kommer sakna det blonda jättemycket :( men hon är ändå snyggast in the world :D ♥







Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0