egypten om några dagar ;)

guuuuud va skönt det ska bli! ska bo i Hurghada på hilton hotel, all inclusive :D najsnajs! fan va jag ska va brun när jag kommer hem! dock så uppstår vissa problem med att vara med familjen i två hela veckor...

tror jag ska kolla på nån american pie film nu, men vet inte om jag kommer orka kolla hela haha :D annars kommer jag bara sitta och kolla bloggar och hemsidor till klockan 3, och det är ju inte bättre det.


jajaaa... ska väl dra mig tillbaka nu! hörs senare idag! klockan är faktiskt över tolv...
puss ♥



tror det här är den fulaste bilden i världshistorien på linny... ni ska bara veta hur mycket jag garvade när jag såg den hahahhahahaha

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0