sorryyy

har verkligen inte hunnit eller haft ork till att blogga eftersom jag har haft huuuur mycket plugg som helst att göra, och har varit hemma och vart sjuk oxå. och att jag inte har nått att skriva om heller.. men tänkte göra ett inlägg nu :)

igår va jag och handlade kläder! fick hem ett par jeansleggins, en tröja, foundation, vanliga leggins och en pälsväst! ;) shiiit va jag älskar den! helt underbar. ni får bild sen, typ imorrn om jag använder den :) min kamera är helt urladdad och kan inte ta nått kort nu :(

hela dagen har jag gjort idrott och hälsa läxan om näringslära. ååh vad jobbigt det var! men blev klar efter ungefär 3 timmar haha.. nu har jag att plugga till no-provet imorgon och engelska läxa.. suck! skönt det ska bli att åka till egypten om knappt två veckor! ;)

bild från i lördags, som var en asrolig kväll btw!

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0