vill inte sälja min fjällis !

nu när äntligen någon vill köpa min fjällräven, så vill jag inte sälja den ! jag ääälskar den fortfarande och påminner mig om hela förra vintern :( jag tror det slutar med att jag sparar den iallafall, haha !

lite dålig uppdatering, men har inte hunnit.. okej, orkat blogga! igår va vi i en lokal som alex hade fixat, men jag, anna och linny drog därifrån och åkte till sätra. kvällen slutade INTE bra, men det tänker jag inte skriva här hahaha ! ;)

nu måste jag sova, ska till stan imorgon vid 2 ungefär och jag är en riktig sjusovare som hatar att gå upp tidigt, haha ;)

godnatt på er! ♥



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0