mår som man förtjänar

är typ helt död ? jag tror den här helgen tog ut mig totalt, har ont i hela kroppen och är helt seg i huvudet, haha..
vaknade vid halv tolv idag, gick ner till skolan (det visade sig vara lunch, trodde det va lektion så skyndade mig haha) lallade runt med linny ettag och sen mådde jag så dåligt så gick hem när musiken skulle börja haha ! :)

ska göra engelska om jag ska gå imorgon, men först blir det Paradise Hotel för somnade när det gick på tv !

här får ni lite bilder från kryssningen, har lite ångest för att jag blev så ful på alla bilder men ni får se iallafall haha :)




























Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0