trött

idag har jag varit med linseen och liza i stan ! träffade på daniel som gick runt med oss ettag, men sen försvann han helt plötsligt haha :o

åkte hem vid 5 för linny skulle på nån grej i skolan (frivilligt) haha, hon älskar skolan !
sen tränade jag med anna och det va jäävligt jobbigt den här gången, har typ inte tränat på en månad !
sen va jag med linny, kollade på kungarna av tylösand osv.. najsnajs!

HAHA juste jag glömde min väska i datasalen, kom på det efter typ 3 timmar, fick panik, sprang fram och tillbaka hundra gånger och till slut hittade jag den ! hahah höll på att dö :(

nu ska jag soooooova, är astrött!
pyss !



fett c00la, eller hur ?

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0