mycket att se fram emot

nu är kryssningen med vendela, anna och linny bokad och betald ! likaså egyptenresan i slutet av november :)

ska antagligen pierca naveln någon gång nästa vecka också, måste ju vara extra snygg när man är utomlands haha ! nej men känner att jag vill göra det, vet inte varför. det är ju alltid finare med än utan ?

det va ältasjön runt idag, men drog en liten lögn och sa att jag inte fick anstränga mig när jag har haft halsfluss och käkar pencillin, iof så stämmer ju det litegrann men inte att man inte kan gå direkt haha :D

det va nått jag skulle skriva men kommer inte på vad det var.. får väl skriva det senare när jag kommer på det haha :)

men är det dags att sova, vi hörs!
pusss










Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0