engelska nationella

Idag hade vi engelska nationella, skrev fel igår det va tydligen hör-och läsförståelse :) Läsförståelse gick bra, första delen på hörförståelsen gick okej, men den sista delen bokstavlign gissade jag på varenda svar! Helt omöjligt.. värsta brittiska dialekten liksom?! Får hoppas att jag gissade rätt iallafall, haha! ;)

Idag har jag tränat med linny och anna, gjort nya naglar och varit hos anna med linny och liza :) På vägen till bussen hittade vi en boll som vi sedan stod och spelade med i en timme typ, haha! Vi tillochmed struntade i första bussen för vi ville spela fotboll hahahah... gud vad töntigt det måste sett ut! :D

Nu ska jag äta annanas.. sen ska jag sova! Puss ♥


Sånna här köpte jag den här gången, fast av märket Kiss. Tyckte gelén blev jättedålig efter man hade använt den typ två gånger så struntar i gelén och kör bara på limmet :)


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0