hård träning!

Idag kom jag och anna iväg till träningen! Tur det, haha :) Är helt slut i kroppen nu, körde verkligen hårt! 25 min crosstraining, rygglyft, situps, arm-maskinen, mag-maskinen osv! Kommer väl inte upp ur sängen imorgon.. Men känns verkligen bra nu efteråt, och imorgon ska det köras minst lika hårt igen! Måste ju bli fit for beach 11' haha ;)

Funderar på att börja gå efter GI-metoden? Hittade en jättebra sida här där det står allt om GI! Verkar hur bra som helst, och man får äta både fett, kolhydrater och proteiner till en viss mängd! Men nyttigt fett ska det vara, och långsamma kolhydrater med lågt GI.. Allting står på hemsidan!

Nu måste jag sova, börjar rätt tidigt imorgon, 8.10.. Som tur ska vi bara ha teori på idrotten! Haha, nu lät jag som en riktig latmask.. Men hatar verkligen skolidrott, vägrar att springa och svettas för klassen och lukta svett sen hela dagen.. blääää!

Pusss på er♥




Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0