tjohooo

Hallluuu ;)

Har inte haft så mycket tid över att blogga, har haft fullt upp igen hahah..

Igår var det roligt till en början, och sen blev det lite mindre roligt om man säger så.. Usch!
Vi var på söder hos någon i typ världens finaste lägenhet haha! Sedan sov jag, liza och anna hemma hos anna :)

Idag har jag träffat mina kusiner och vi bowlade och åt på resturang! Trevligt ;)
Sen skulle vi egentligen dragit ut idag men det blev lite knas.. Var riktigt taggad faktiskt!

Vilket obehagligt väder det har varit nu ikväll förresten?! Värsta spökvädret.. Dimmigt, helt dött ute, ruggigt.. läskigt! Och jag var helt ensam hemma hela kvällen också.. var livrädd haha!

Vi hörs imorgon, pusss! ♥



Har fixat naglarna igen btw, blev mycket bättre den här gången med mer genomskinliga tippar! ;)

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0