Världens skönaste dag!

Shit vad varmt det har varit idag! Så himla skönt :D Jag och anna har legat i solen heeeela dagen fram till halv sex typ och solat :D Fick faktiskt rand! Och jag behövde verkligen sol för jag lyste typ vitt, läskigt! Vem vill vara vit lixom? Sedan smörjde jag in mig med brun utan sol så nu är jag inte ett dugg vit ;)

Imorgon ska jag till farmor och farfar och fira påsk med dem :) Men innan måste jag köpa tights för har verkligen inga byxor! Var tvungen att ta fram ett par gamla lackleggins från 09 typ haha! Här har man snygga kläder haha..

Jaja, vi hörs sen någongång :) Pusss


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0