depp!

bläää vill bara gråta! vet inte varför. skulle ha tränat idag, men icke sa nicke. anna hade ont i huvudet och jag skulle aldrig vilja åka själv.. :( och mamma är alldeles för upptagen just nu så hon kan typ inte heller. ville verkligen träna idag och skulle gjort vad som helst för att göra det typ :O

sitter och söker på "kalorisnål mat", "gå ner snabbt i vikt", "gå ner (2,3,4...) kg på en vecka" osv osv osv..
men hittar inget bra :( alla idioter som skriver någonting ska alltid vara så hälsosamma och ba "neeeee det är inte hälsosamt att gå ner så mycket på så kort tid, ät nyttigare och motionera mer så blir du hälsosam" man ba MEN JAAAA JAG VET HAR HÖRT DET 64564156511 GÅNGER NU!!!!!!!!! det är inte värt att vänta på att gå ner 5 kg på ett halvår ?! ordet hälsosam är nog det värsta ordet i mina öron just nu.

Nu skriver jag bara av mig, men känner mig lite konstig just nu. men det är trotsallt min blogg, dvs. mina åsikter, mina tankar mina känslor.

fler saker som jag är redigt sur över:
1. mina bruna stövlar är spårlöst försvunna. har dom sprungit iväg eller ?!
2. Måste göra nån idiotisk svenska läxa som jag ändå redan kan ?! hallååå jag bor i sveriga och kan snacka svenska måste man gå in på detaljer?!
3. jag är helt pank.
4. anna åker bort snart i två veckor till hivsmittadebajs thailand


hejdå

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0