färgade håret idag

äntligen har jag färgat håret nu! visst, det blev typ ingen skillnad. men nu är iaf utväxten borta + lite ljusare och lite mindre rött/orange. ser mycket fräschare ut! ;) kan inte ladda upp en bild nu eftersom jag inte har något smink och att det är mörkt i rummet så man ser typ ändå ingenting!

idag tog vi farväl av anna också :( hon åker ju till thailandet imorgon ! skönt för henne :) men kommer sakna henne jättemycket! hatar när folk åker bort :( plus att man känner sig som ett spöke när någon kommer hem som en pepparkaka, blä!

juste, jag, emely och linny ska gå på big brother live den 6 mars :D och kanske med anna oxå den 15 maj! fan va najs :D hoppas vanessa (transan) tar hem allt! älskar henne :D

nu ska jag sova så jag kan jobba gärnet sista dagen i skolan imorgon innan lovet!!! fast nä

kyss och smek



åh vill använda min mysiga pälsväst nu ! men självklart är det typ 20 minus. vi bor ju trots allt i sverige...

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0