gal1

idag är jag nog den slitnaste tjejen som någonsin existerat typ :O shit vilken natt igår alltså! jag, anna och linny åkte först till farsta, hade faktiskt kul där den här gången, haha! men när vi ska åka där ifrån så hittar vi inte annas skor ?! så en liten äcklig full 97:a tog väl antagligen dom :) så anna fick festa med träskor resten av natten hahahahhaha!  runt 3 åkte vi till kungsholmen hem till annas ex tobbe och hans fyra kompisar :) mycket trevligt!

vid 6 så tänkte vi att vi åker väl hem nu, det gick en tunnelbana 10 över typ. men när vi kommer dit så står det att den ska komma 29, sen ändras den till 16, sen till 27 typ hela tiden sådär fram och tillbaka så vi sket i det och letade efter någon buss istället. men då hitta vi den typ inte så vi gick in på donken, åt typ 50 cheese hahahah..

sen gjorde vi ett nytt försök och gick till tuben, och då skulle den precis komma! :) så vi va vid slussen 7.10 typ, bussen kom halv. och med lite mer otur så vaknar jag precis när den stannar vid min busshållplats, men anna skulle ju gått av för länge sen. så jag väcker anna och linny och skriker typ att vi ska av ahaha.. så då väntade vi på annas buss, men behövde bara vänta typ 10 min som tur va :)

så jag och linny var hemma hos mig vid 10 över 8 hahaha!

idag, har jag sovit hela dagen typ. vaknade först vid 3 och va vaken någon halvtimme. sen somnade jag igen och vakna till middagen vid 7 ;) nyss var jag och tog en iskall promenad med anna i nån timme. men nu är jag hemma och stannar hemma också för den delen :)




Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0