har haft fullt upp idag!

det har varit en rolig dag idag, haha allt har varit så roligt! men det är saker som ni inte förstår er på ;)

idag har jag varit i trollbäcken för att hjälpa anna med hennes tapeter :) hon valde skitfina tapeter, typ bruna/beiga. asfint! sen åkte vi till tyresö centrum för att anna skulle handla någon mascara och fika :) efter det drog vi till skarpnäck för att utretta några ärenden (nej vi köpte inte knark eller något liknande... eller? ;) nej hahaha) sen kom jag hem och åt lite snabbt, och sen vidare till linny för att kolla på big brother :)

nu äntligen ligger jag i sängen och ska göra engelskaläxan som skulle varit inne igår för min del.. orkar inte!

pusssss på er och godnatt :D ♥


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0