kontrakt!

kom nyss hem från linny, och när jag var där så kom vi på att vi ska börja våra nyttiga liv! vi skrev upp massa saker vi skulle göra och inte fick göra, t.ex. inte äta godis, inte dricka läsk, träna minst 3 gånger i veckan osv :) och så skrev vi upp det på ett papper och skrev under med våra namn :D hahaha.. töntar vi är! men nu jäävlar ska jag faktiskt hålla det här! vi ska även bli platinablonda till sommaren ;)

juuste, hade ju kemiprov idag, och det gick faktiskt asbra! iallafall kändes det som det :D kunde i princip allt, utom typ 3 frågor. så det var super :D

efter provet åkte jag, anna och linny och fikade och mötte sedan upp karin :) kollade lite i affärer och vandra runt lite bara! trevligt trevligt.

nu ska jag plugga på historian tills imorgon !
pusssssss ♥


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0