skor!

var i sickla med karin, liza och linny :) köpte två par skor, för 300 kr?! ingenting ju :O behövde verkligen skor eftersom jag är väldigt trött på mina slitna uggs just nu!

köpte även ett par mockastövlar som jag hade innan, men sålde de till vendela för de var för små :) men nu hittade jag de på rea för 99 kr?! kostade 500 när jag köpte de för typ 4 månader sen :D najs!

tänkte bleka håret lite till, så köpte två blekningar också :) nu jävlar ska man bli blond! äntligen :)


Känga från Skopunkten.com
Känga från Skopunkten.com

hittade ingen bild på mockastövlarna, men det är vanliga, lårhöga stövlar :) snyggaaaa!


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0