wiho!

Hade ju nationella idag, och det gick faktiskt bra! trodde det skulle vara mycket svårare, men det var det inte :) skönt att ha ett prov avklarat iallafall!

sitter och kollar olika hårfärger, för det börjar verkligen bli kris nu, haha! världens utväxt och bara allmänt fult. usch, hatar att ha fult hår. är jag inte nöjd med håret så känner jag mig alltid ful..

nått i den här stilen ska jag försöka få mitt hår i, vet bara inte hur jag ska färga det så eftersom frisören typ vägrar bleka mitt hår ?! får väl gå till en annan isåfall...



något sådant skulle jag vilja ha, alltså typ askblond eller nått.. fast absolut inte så det ser grått ut! usch :(

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0