2010

kommer aldrig glömma 2010! det mest händelserika året nååågonsin haha! både roliga/bra och tråkiga/dåliga händelser. självklart vill man minnas de bra händelserna mer!

- Jag var på kanarieöarna med min familj i början av året.



- Jag var på åland med underbara anna och vendela! hade det huuur mysigt som helst där :D och roliga minnen där ifrån (mest de snygga webcam bilderna)



- Tråkig händelse, både min morfar och min faster dog inom en månad ungefär.

- Massa roooliga fester och har träffat mycket nytt folk! inklusive roliga händelser som INTE ska tas upp här haha!



- Kryssningen! det måste ha varit 2010 händelse haha! så jävla kul va det. och det SKA göras om, tro mig!



-Mysiga kvällar vid drevan och flaten i somras! saknar sommaren när jag tänker på det. Ge mig sommar igen!



-Annas pappa fyllde 60, och jag, liza, anna och linny jobbade där! Det var också väldigt kul!



-Jag gick från svarthårig och hade löshår, till att vara mörkbrun-brun- och nu, ljusbrun-hårig helt utan löshår!



-Varit i Egypten!




-Bsp startade, hahaha....

Min klädstil har ändrats ganska rejält. I början av 2010 var det mycket skärp i midjan, blommigt, mönstrade tights (leopard, blommiga, randiga, spets osv.) Hela sommaren var det blommiga linnen, och tröttnade på det till hösten typ. Började använda mer blusar och stjortor och bara ääälskar päls i alla former, vantar, mössor, pälskragar, västar osv!








Jag och anna började träna på SATS!



-Jag piercade naveln ;)



+ mycket, mycket mer. men de är lixom "the big things" typ haha.. har säkert glömt nått men har försökt ta med det viktigaste!

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0