Bowling idag !

wihooo vad kul det va haha! fast det blev ju värsta dramat... först leder vendela (efter alexandra då men hon räknas inte för hon vinner med typ 200 poäng haha..) och jag ligger typ sist. sen i andra serien så har jag totalt 190 på slutet, och vendela slutar på 189 för jag va grym i andra serien och hon lite sämre.. haha. så jag ba YES JAG VANN!! men sen kommer emely som va typ sämst av alla och ba: HAHA JAG FICK 191!

och hon hade typ 39 poäng i första serien hahaha... lite kul ;)

nu måste jag göra The Outsiders arbetet som kommer ta typ 100 år! + ett nationellt prov! bara för jag var bortrest just de veckorna... suck.

vi hörs kaaanske senare :) puss!



tog tyvärr inga bilder eftersom ingen hade kamera, så det får bli en snyyygg bild från google!

Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0