dålig uppdatering jag vet!

förlåt för jag inte bloggat, men har haft fullt upp! igår var jag på öppet hus i stavan, och sen hela kvällen satt jag hemma hos linnys syrra med linny och spela tv-spel haha.. sen idag var jag också i stavan för möte för eventuell klassresa, och sen gick jag och linny hem till hennes syrra igen och spela ! haha nördar vi är ;)
jag och linny har faktiskt pluggat idag, och tror faktiskt det kommer gå jäättebra på SO-provet om första världskriget! har känt mig ganska koncentrerad de senaste dagarna. gick asbra på NOn idag, fattade typ allting! och det har jag aldrig gjort på en no-lektion tidigare! och matten går oxå jättebra! känns asskönt :)

oj, mycket text. men mycket att berätta haha :)
men här får ni några snygga bilder på linny som hon tog häromdagen hihi ♥



Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0