helt okej nyår!

åkte iväg till några som linny kände, och som vi andra har träffat typ 1-2 ggr innan och firade nyår där. va helt okej, inte skitkul men inte tråkigt heller :) såklart har man höga förväntningar när det är nyår. allt ska vara perfekt, men så blir det ju tyvärr inte :( efter vi hade varit där, tror vi drog vid 2-3 någon gång, så åkte vi några stationer därifrån och va hemma hos någon annan i typ någon/några timmar. inte säker haha ;) sen sov jag, liza och anna hos anna :) myspys!

nu ligger jag i annas mjukisbyxor och tröja som är världens skönaste och har inte en tanke att ta av mig dom på hela dagen :D

tyvärr tog vi i princip inga bilder alls, kanske kommer upp nån enstaka men tror inte det :(

puss på er och hoppas ni hade ett bra nyår med era nära och kära !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linnea! Du verkar så snäll och du är super fin! Vet vem du är men känner inte dig. Önskar jag gjorde det fast vågar ej :$



Kram på dej!

2011-01-01 @ 23:00:19

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0