Hiss och diss!


Volym i håret!
Usch så fult det är med helt platt, livlöst hår. varje gång jag ser någon någonstans, så tänker jag alltid på håret. Håret är typ hela utseendet för mig, har man fult hår så är man ful! Shit vilken mardröm om man typ skulle tappa håret och va tvungen att gå runt utan hår, haha!



Städat rum!
Haha, kanske låter lite konstigt men.. om ens rum är städat så är man snyggare! vet ni varför? Jo, för att om man har typ alla kläder på hela golvet och inte hittar nånting, så tar man oftast nån tröja och tänker att det ser väl bra ut, orkar inte leta nått mer. Men sen när man städar så hittar man alla de där tröjorna som man inte orkar leta efter eller har glömt bort bland röran, haha!

Smycken!
Har typ aldrig använt smycken förut, men har börjat göra det på sista tiden. Och har kommit fram till att det kan piffa till vilken outfit som helst!


Päls!
Åh vad päls är snyggt. Det gör typ en hel outfit. Anna hade ju en jacka med en rätt ful päls. Sen köpte hon en ny, stor, fluffig päls och jackan såg typ ny ut! Pälsmössor, vantar, västar, jackor, kragar osv. är helt klart hiss!
(självklart är det synd om alla små söta oskyldiga djur som inte blir så bra behandlade, men de är ju redan döda och om inte just jag köper den där pälsen så lär ju någon annan göra det? så tänker jag haha.. :( )



"Emo-style"
Okej, visst jag har också varit det. MEN DET VA FAKISKT TVÅ ÅR SEN! jag var typ 13 och visste inte hur man skulle se ut och ville vara lite annorlunda haha.. men snälla. hur kul är det att gå runt och se ut som en panda i ansiktet och ha typ gröna/blåa/röda slingor i håret lixom ? Visst, det är skitsnyggt att ha liite "rockstil" om ni förstår vad jag menar, men inte emo/scene eller vafan det heter, haha. Bli inte ledsna nu alla emosar! ;)

Piercingar i ansiktet
Fy vad trash! Så jäääävla fult och ser så smutsigt ut, ofräsht. Hade ju min i ögonbrynet, men har tagit ut den nu sen några månader tillbaka. Ioförsig tyckte jag passade i det tillskillnad från vissa andra, men trivdes inte i det ;)
En är ok, men absolut inte två eller mer. BLÄ!



Vintern
Självklart dissar jag vintern. Längtade lite till den i början, men nu har jag helt klart tröttnat på den. Nä, för mig så får gärna all snö smälta snabbt och ge mig vår istället!

Att vara 15
Det är ju verkligen inte kul.. har lixom inte så mycket mer att säga om det men jag skulle typ göra vad som helst för att bli 18.. !


Kommentarer

Kommentera !

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, lugn, det är bara jag som ser den!

Har du möjligtvis en blogg?

Sådär ja, nu är det bara att skriva!

Trackback
RSS 2.0